Home > Social > Compania Erbaşu se foloseşte de imaginea unei mânăstiri pentru a-şi VINDE produsele. „Bunătăţile” nu sunt făcute de măicuţe, ci într-o FABRICĂ.

Compania Erbaşu se foloseşte de imaginea unei mânăstiri pentru a-şi VINDE produsele. „Bunătăţile” nu sunt făcute de măicuţe, ci într-o FABRICĂ.

Compania SC Erbalact SRL, parte a Grupului Erbaşu, este acuzată că induce în eroare consumatorii, folosindu-se fără permisiune de imaginea Mânăstirii Nucet.

Mai exact, compania foloseşte imaginea mânăstirii pe ambalajul produselor, iar pe logo-ul produselor scrie „Bunătăţi mănăstireşti”. Mai mult, în descrierea paginii de facebook apare scris „Lactate făcute cu har în bună rânduială mănăstirească”.

Astfel, consumatorilor li se induce ideea că produsele aparţin mânăstirii şi sunt produse în mod tradiţional de către măicuţe. În realitate, produsele lactate sunt fabricate industrial, în fabrica de lapte a Erbalact.

Producătorul recunoaşte chiar pe pagina sa oficială: „Fabrica produce, sub brandul ERBALACT si sub brandul NUCET – BUNATATI MANASTIRESTI, lactate naturale, sanatoase, cu gust traditional romanesc – lapte proaspat, iaurt natural, sana, samantana, unt, cascaval, branza Telemea, branza Fagaras, precum si produse fabricate in mod traditional – branza de burduf tip Nucet, Lapte Covasit si Urda cu mărar”.

Contactată de incomod-media, Maica Stareţă a Mânăstirii Nucet, nici nu avea habar că există o pagină de facebook cu „bunătăţile mânăstireşti”. Nici Arhiepiscopia Târgoviştei, prin părintele Marian Puiescu, nu ştia nimic despre acest subiect.

Reprezentanţii SC Erbalact SRL nu au putut fi contactaţi pentru a-şi exprima punctul de vedere.

Sursa: activenews.ro

Lasa un comentariu

Facebook